Článek
Vzhled modernizovaného modelu DB9 se nikterak dramaticky nezměnil, což je ostatně pro současné Astony typické. Nový je přední nárazník ve stylu před rokem a půl představeného modelu Virage, který se mimochodem už za tak krátkou dobu přestal kvůli malému zájmu prodávat. Jiná je odtahová hrana vzadu a zadní nárazník.
Dvanáctiválec se zdvihovým objemem 5,9 litru má díky upravenému bloku motoru a sání větší výkon. Z původních 477 k je nyní 517 koní, točivý moment povyskočil z 600 na 620 newtonmetrů.
Zrychlení 0-100 km/h je otázkou 4,6 s (dříve 4,9 s), nejvyšší rychlost činí 295 km/h. Dříve to bylo rovných 300 km/h, což „na papíře“ působí určitě lépe, byť jde technicky o drobnost. Standardem jsou karbon-keramické brzdy Brembo a dvacetipalcová litá kola.
Aston novou verzi DB9 nabídne buď ve variantě 2+2 (zadní sedačky jsou tak či tak prakticky nevyužitelné), nebo jako čistě dvoumístný roadster. V nabídce jsou i příplatkové sportovní skořepiny. Prodej bude zahájen už příští měsíc, cena činí 4,4 miliónu korun.