Hlavní obsah

Jak si Bugatti, Ferrari nebo Bentley předcházejí čínské zákazníky

Novinky, maž

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Čína nabízí automobilkám největší trh na světě. Není tedy divu, že si jejich zákazníků diplomaticky řečeno dovedou vážit. Speciální modely na právě probíhajícím autosalonu nabízí i ty nejprestižnější automobilové značky jako Ferrari, Bugatti či Bentley.

Foto: Ferrari

Ferrari 458 Italia (2012, limitovaná edice pro Čínu)

Článek

Čínský trh se pro většinu automobilek stává prioritou číslo jedna. BMW speciálně pro Čínu připravuje prodlouženou verzi trojkové řady, která vzadu nabídne více místa pro nohy (je vtipným paradoxem, že se tak děje na trhu, jehož klienti patří k nejmenším národům). Lamborghini na právě probíhajícím autosalonu v Pekingu ukázalo svůj přelomový model – koncept SUV Urus. [celá zpráva]

Ferrari výhradně pro Zemi středu nabízí limitovanou edici s draky a plaketkou s čínskými znaky. [celá zpráva]

Foto: Bugatti

Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse Wei Long

Bugatti do Pekingu přivezlo v limitované edici Grand Sport Vitesse Wei Long. Oproti standardní verzi, která má rovněž namísto hliníku karoserii z pravého porcelánu, jsou uvnitř tradiční čínští draci a nápisy v čínštině. Najdete je například na sedadlech, koberečcích nebo na plaketě mezi sedadly. Nepodstatný detail? Vyloženě pro evropský či americký trh žádné takto pojaté speciální edice nevznikají. To samé platí pro výše zmíněné Ferrari, které takto slavilo 20 let na čínském trhu.

Foto: Bentley

Bentley Mulsanne Diamond Jubilee (2012)

V Číně měl světovou premiéru i Bentley Mulsanne Diamond Jubilee, který se dostane pouze k šedesáti zákazníkům. Bentley jej připravilo na počest Alžběty II., která britskému trůnu vládne šedesát let. Proč se představení koná zrovna v Číně, tak daleko od domovské Británie? Je to jednoduché. Nejlidnatější země světa totiž představuje pro Bentley největší trh. A obrovský potenciál má i pro ostatní značky, které se čínským zákazníkům snaží zalíbit. A lze-li soudit podle každoročně stoupajících prodejů, bude pro automobilky čínský trh stále oblíbenější.

Toto video už bohužel nemůžeme přehrávat z důvodu vypršení internetové licence

BEZ KOMENTÁŘE: V Pekingu odstartoval mezinárodní autosalónVideo: Reuters

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám