Dvanáctiválec z modelu 599 GTB Fiorano byl důkladně přepracován a výsledkem je ohromujících 750 koní (515 kW) při 9000 otáčkách a 700 Nm točivého momentu. Přepracován byl výfukový systém a kratší je i stálý převod samočinné převodovky. Ferrari se také podařilo snížit hmotnost automobilu o 35 kilogramů. Nové jsou i pneumatiky Pirelli.

Nový zadní difuzor zlepšuje přítlak, při 200 km/h vytváří 330 kg (původně 280 kg), při zavřených klapkách zadního křídla je to dokonce 440 kilogramů. Brzdy jsou stejně jako u minulé evoluce karbonové.

Automatická převodovka pracuje stejně rychle jako u původní 599XX – zařazení rychlosti jí trvá 60 ms.

Pokud byste o 599XX měli zájem, vězte, že musíte být zapojeni do sportovního programu Ferrari Corse Clienti. To kromě několika miliónů eur, které dáte za samotné auto, také znamená vlastnictví několika různých modelů této italské značky. Poprvé se nové Ferrari ukáže naživo 3. prosince na autosalonu v Boloni. Automobilka oznámila, že nevyrobí více než 16 kusů.