Seat montuje LPG přímo v továrně - závod Martorell. Pohon obou LPG modelů Seat obstarává zážehový čtyřválec 1,6 litru v provedení Bi-Fuel, které umožňuje provoz jak na zkapalněný plyn propan-butan (LPG), tak na benzin. Kromě nové ocelové nádrže na LPG, palivového potrubí, filtru a odpařovacího zařízení používají tyto modely speciální řídicí jednotku motoru, zvětšené sací potrubí, novou rozdělovací palivovou lištu pro LPG a trysky pro vhánění plynu.

Plnicí hrdlo nádrže na LPG je umístěno pod plnicím hrdlem nádrže na benzin. Nádrž na LPG má 49 litrů a „zabírá“ místo v kufru, tam kde je obvykle rezerva.

Pod kapotou Leonu dosahuje tento motor při provozu na benzin nejvyšší výkon 75 kW (102 k) a maximálního točivého momentu 148 Nm při 3800 otáčkách. Průměrně „zkonzumuje“ 7,3 litru benzinu na 100 km. Po přepnutí na LPG se výkonové parametry o trochu sníží (72 kW/98 k a 144 Nm), průměrná spotřeba LPG činí 9,5 l/100 km. Je to výhodné, protože litr LPG stojí v průměru 16,75 Kč, kdežto litr naturalu 95 stojí 34 korun.

U Ibizy 1.6 LPG s pětistupňovou mechanickou převodovkou poskytuje motor nejvyšší výkon 59 kW (80 k) v rozpětí otáček 4000 až 6000. Točivý moment je 145 Nm při 3800 otáčkách. Ibiza LPG zrychlí z 0 na 100 km/h za nikterak závratných 12,2 s, dosahuje nejvyšší rychlosti 174 km/h a průměrně spotřebuje 6,0 litru benzinu na 100 kilometrů, resp. 7,6 litru LPG na 100 km.

Ceny začínají na částce od 289 900 korun (Ibiza Reference), respektive 388 900 korun (Leon Reference).