Společnost počítá s investicemi do nového vozu ve výši 140 miliónů euro. Jsou určeny na design, vývoj a přípravu výroby. Produkce odstartuje na podzim 2005 s počáteční kapacitou 20 000 jednotek za rok.

Atraktivní mix

Mario Canavesi, jeden ze šéfů pro marketing a prodej společnosti Nissan Europe, řekl: "Tato nová verze Micry bude první kabrioletem Nissan, vyráběným v Evropě. Významně tak rozšíří počet modelů, vyjíždějících z evropských továren Nissanu. Zachová si to nejlepší ze současné Micry - atraktivní design, potěšení z jízdy a praktičnost. Navíc nabídne potěšení z jízdy s nebem nad hlavou, spojené s jistotou a praktičností uzavřeného kupé do každého počasí."

Nové kupé kabriolet vyvinul Nissan Technical Centre Europe v těsné spolupráci s německou karosárnou Karmann, proslulou zkušenostmi se střešními systémy a speciálními vozy. Pokud to bude možné, bude se nové auto montovat na stejné lince v Sunderlandu, jako Micra. Kamann bude pouze "on-site" subdodavatelem na střešní systém včetně jeho ukládání do zavazadlového prostoru.

Vůz vyjde z konceptu Micra C+C, který měl premiéru na pařížském autosalónu v roce 2002. Podobně jako výstavní exponát bude mít skládací pevnou střechu a uspořádání sedadel 2+2. Bližší informace ohledně cen a specifikací vozu budou zveřejněny až před zahájením prodeje.