Mnichovská značka BMW loni zejména v první polovině roku v prodejích vedla, Audi ji definitivně předstihla až závěru roku. Rozdíl v prodeji byl přitom 178 vozů. Značce se čtyřmi kruhy patří první místo v tuzemském prémiovém segmentu už od poloviny 90. let.

Dařilo se i dalším luxusním značkám, například Rolls-Royce loni zvýšil prodej o polovinu, když v Česku prodal 12 nových aut. Nové Ferrari si loni koupilo 58 zákazníků, což představuje nárůst o 45 procent. O polovinu vzrostly i prodeje Porsche. Naopak méně vozů prodaly značky Lexus a Bentley. Poptávku po dražších vozech táhnou především firmy a podnikatelé. Zatímco v roce 2009 tvořili firemní zákazníci 48 procent kupců nových osobních vozů, loni to bylo 56,5 procenta. Celkově loni prodej osobních aut stoupl o 4,7 procenta na 169 236 vozů.