Rodina Samohýlova vlastní velkou sbírku historických automobilů včetně vozů značky Bugatti. Při jejich restaurování museli například zhotovit zařízení na odlévání bloku motoru a vyrobit formy potřebné k výrobě řady dílů. Podle Ladislava Samohýla by bylo škoda využít všechny nezbytné nástroje, přípravky a formy jen jednou. Použije je proto k výrobě 20 replik patrně nejslavnějšího závodního automobilu všech dob. Každý díl bude označen speciálním symbolem, z něhož je zřejmé, že nejde o původní automobil z 20. let.

Většinou půjde o stavebnice, z nichž si majitel auto sám složí. Nejznámější osobností spojenou s automobilem Bugatti 35 v ČR byla závodnice Eliška Junková.

"Aniž bychom se zatím přípravou replik někde nahlas chlubili, už se objevili první zájemci," řekl Samohýl. Potenciální kupci nejsou podle něj "čistokrevní sběratelé" veteránů, chtějí však vlastnit neobyčejně krásný automobil, který třeba odkážou vnukovi. Jeden ze zájemců o repliku je z Číny.