Nový stroj bude pochopitelně zas o něco rychlejší než ten současný – to znamená, že bude mít vyšší výkon motoru a nižší váhu. Podle inženýrů by dokonce nově představená Ninja měla být vůbec nejvýkonnější v celé historii firmy. Výkon se podle všeho přiblíží 190 koním. Váha půjde pod 200 kg.

Na první pohled zaujme u závodního speciálu mohutné sání Ram Air umístěné před airboxem. Fotografie také potvrzují použití obrácené vidlice Showa Big Piston, která se firmě už osvědčila u menšího modelu ZX-6R. Podle obrázků se také zdá, že motor i převodovka jsou o něco výš, než je obvyklé.

Při zkušebním měření nový stroj dosáhl vyšší maximální rychlosti než současný speciál z World Superbike Championship. Oba jezdci Tom Sykes a Chris Vermeulen jsou prý z nového stroje nadšeni, líbí se jim nové nastavení, kvitují nové pneumatiky a jejich vedení zase časy, které na strojích zajíždějí při testovacích jízdách.

Nová sériová Ninja se tedy začíná rýsovat. Fanoušci značky pochopitelně doufají, že zadupe do země ostatní stroje ve své kategorii na trhu. Jestli Yamaha R1, Honda Fireblade nebo Suzuki GSX-R1000 nebo snad i BMW S1000RR mají čeho bát, ukážou data z oficiální prezentace. Ta je plánována na 6. října 2010 na mnichovskou výstavu Intermot.