Nový motor V8 s interním označením M 157 nahrazuje původní 6,2litrový atmosférický (nepřeplňovaný) osmiválec. Nový osmiválcový motor se dvěma turbodmychadly má zdvihový objem 5,5 litru (označení 63 AMG zůstává) a nabídne výkon 400 (544 k) až 420 kW (571 k).

Maximum točivého momentu vrcholí na hodnotě 800, respektive 900 Nm, osmiválec se dodává výhradně v kombinaci se sedmistupňovou automatickou převodovkou. Vyšší výkon má pouze dražší verze AMG Performance Package.

Mercedes-Benz CL 63 AMG (2010)

Mercedes-Benz CL 63 AMG (2010)

FOTO: Mercedes-Benz

Nový vidlicový osmiválec nabídne několik zajímavých technických řešení. Jsou to celohliníková kliková skříň, čtyřventilová technika s natáčením vačkových hřídelů,  chlazení nasávaného vzduchu výměníkem typu vzduch/kapalina a funkce start-stop pro samočinné zastavení motoru při jeho nečinnosti (například čekání na semaforech).

Mercedes-Benz CL 63 AMG (2010)

Mercedes-Benz CL 63 AMG (2010)

FOTO: Mercedes-Benz

Kombinovaná spotřeba paliva činí 10,5 litru, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 300 km/h a zrychlení 0-100 km/h proběhne za 4,4 vteřiny. Ceny za nový model zatím nebyly zveřejněny. Stejný motor dostane i model S 63 AMG.

Mercedes-Benz CL 63 AMG (2010)

Mercedes-Benz CL 63 AMG (2010)

FOTO: Mercedes-Benz