Celkově nová generace narostla do délky o 48 mm. Rozvor náprav zvětšený o 40 mm přináší více vnitřního prostoru a větší variabilitu.

Základní model Cayenne je vybaven motorem V6 o obsahu 3,6 l. Tento motor disponuje nejvyšším výkonem 300 k; ve spojení s osmistupňovou samočinnou převodovkou Tiptronic S došlo k poklesu jeho spotřeby o 20 % na 9,9 l/100 km. O stejných 20 procent poklesla také spotřeba modelu Cayenne Diesel. Jeho třílitrový turbodiesel V6 s výkonem 240 k a točivým momentem 550 Nm spotřebuje 7,4 l/100 km.

Porsche Cayenne (2010)

Porsche Cayenne (2010)

FOTO: Porsche

Cayenne S Hybrid kombinuje kompresorem přeplňovaný třílitrový šestiválec (333 k) s elektromotorem o výkonu 47 koní. Společně oba motory produkují výkon 380 k 
a točivý moment 580 Nm již při 1000 otáčkách.

Minulé generace SUV Cayenne ve v Česku prodalo přes oficiální zastoupení na pět set kusů. „V současné době, kdy ještě nezačal oficiální prodej, již evidujeme 25 závazných objednávek. Do konce tohoto roku pak předpokládáme, že dosáhneme hranice 85 prodaných vozů,“ řekla Anna Gruberová, PR managerka Porsche Inter Auto CZ.

Porsche Cayenne (2010)

Porsche Cayenne (2010)

FOTO: Porsche