Jméno Cadenza je odvozeno z italštiny a v hudební hantýrce znamená fanfáru koncertní árie. Ve výbavě korejské novinky nebude chybět dvouzónová automatická klimatizace, bezklíčkový přístup a startování motoru pomocí startovacího tlačítka nebo couvací bezpečnostní kamera.

Nová Cadenza je kratší než Opirus, má ovšem prodloužený rozvor náprav (o 45 mm na 2845 mm). Vzadu by tedy neměli mít ani vyšší cestující problém s tím, kam složit nohy. Dobré je, že nový vůz je o 130 kilogramů lehčí než Opirus. Nová je i podvozková platforma, jež bude v budoucnosti využívána i u ostatních modelů Kia.

Kia Cadenza

Kia Cadenza - interiér působí alespoň na fotografiích poměrně luxusně.

FOTO: Kia

Cadenza se bude vyrábět s celkem třemi zážehovými motory s výkony v rozsahu 165 až 290 koňských sil. Všechny modely mají pohon předních kol (verze s pohonem obou náprav tedy nejspíš nebudou) a novou šestistupňovou, výhradně automatickou převodovkou.

Kia Cadenza

Kia Cadenza - trochu mix Audi A6 a Lexusu, ale výsledný dojem je dobrý.

FOTO: Kia

Kia tvrdí, že hlavní odbytiště pro Cadenzu budou Střední a Jižní Amerika, Asie a Střední východ. To, zda a kdy se případně bude nový model dovážet do Evropy, zatím korejská automobilka nesdělila.

Kia Cadenza

Kia Cadenza startuje pomocí tlačítka.

FOTO: Kia