Vidlicový desetiválec má objem 4,8 litru a nejvyšší výkon 560 koní (412 kW) při 8700 otáčkách. Točivý moment vrcholí při 6800 otáčkách a má hodnotu 480 Nm. Lexus LFA má motor vpředu a poháněná zadní kola a šestistupňovou samočinnou převodovku s možností sekvenčního řazení.

Brzdy jsou vzhledem k jízdním výkonům keramické. Dvacetipalcová litá kola obouvají vpředu pneumatiky s rozměry 265/35 ZR20 a vzadu 305/30 ZR20.

Lexus LFA zvládne stovku za 3,7 vteřiny a rozjede se až na 325 km/h. Rozdělení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu má blízko ideálu, 48:52 ve prospěch zadní nápravy.

Lexus LFA

Nízká silueta, široké blatníky, zadní křídlo, atypicky umístěné koncovky výfuku, Lexusu LFA to sluší...

FOTO: Lexus

Lexus LFA se začne prodávat od prosince 2010 do prosince 2012, už od října začíná takzvaná předprodejní fáze, kdy si vůz můžete objednat. Výrobce slibuje vyrobit pouhých 500 kusů sériové verze a jak již bylo řečeno, z cenového pohledu je o nejdražší Lexus všech dob – 375 tisíc euro, tedy zhruba 9,7 miliónu korun.