Článek
B upravil tři motory – benzínový dvoulitr 2,0 TFSI, dvoulitrový i třílitrový turbodiesel i vrcholný motor z verze S5 – třílitrový šestiválec přeplňovaný kompresorem s výkonem 333 koní.
V případě dvoulitrového čtyřválce je současný výkon 305 kW (415 koní) a točivý moment 520 Nm. Základní benzínový dvoulitr má po „zásahu“ B 250 koní (původně 180), slabší z dieselů může mít výkon 200 nebo 220 koní a točivý moment 400 nebo 420 Nm. U třílitrového motoru TDI se finální výkon pohybuje mezi 280 až 325 koňmi a točivý moment dosahuje 500 až masivních 640 Nm točivého momentu.
Na přání je možné objednat i snížený podvozek (o 40 mm), agresivněji vypadající přední masku vozu nebo dvacetipalcová kola s rozměry 255/30 R20.