Elektromotor má nejvyšší výkon 100 kW/136 k a maximální točivý moment 290 Nm. Jeho bezemisní pohon se spokojí v přepočtu s pouhými 3,3 litru paliva (naftový ekvivalent) na 100 kilometrů ujetých v podmínkách daných evropským jízdním cyklem. Dojezd činí cca 400 kilometrů; tankování zabere údajně jenom kolem tří minut.

Principem systému palivových článků je reakce ve vzduchu obsaženém kyslíku s vodíkem uloženým na palubě vozu pod tlakem 700 bar. Výsledkem této reakce je elektrický proud pro elektromotor a vodní pára. Dokonce i při teplotách -25°C disponuje systém palivových článků Mercedesu třídy B F-CELL údajně “velmi dobrými” startovacími schopnostmi. Při porovnání s modelem třídy A F-CELL představeným v roce 2004, je nový systém výrazně přepracován.

Pro potřeby navýšení výkonu při předjíždění a pro využití energie vozu při brzdění je k dispozici obdobně jako u hybridu se spalovacím motorem litium-ionový akumulátor o výkonu 35 kW a s kapacitou 1,4 kWh.

PohonElektromotor s palivovými články
Výkon (kW/k)100/136
Točivý moment (Nm)290
Nejvyšší rychlost (km/h)170
Spotřeba3,3 l (ekvivalent nafty)
CO2 (g/km min.-max.)0,0
Dojezd (km) podle evrop. cyklu385
Výkon li-ion akumul (kapacita)35 kW (1,4 kWh)
Studený start:do -25 st. Celsia