O pohon nového Leónu Cupra R se stará motor 2.0 TSI s přímým vstřikováním paliva a výkonem 265 koní. Nový motor dostal nové vysokotlaké čerpadlo paliva, které mj. přispívá ke splnění emisních norem EU 5.

Motor Leónu Cupra R umožňuje dosáhnout nejvyšší rychlosti 250 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h trvá jen 6,1 s a kilometr s pevným startem je otázkou 25,4 s. Kombinovaná spotřeba paliva činí 8,1 l/100 km.

Léon Cupra R dostal 19palcová kola z lehkých slitin s pěti dvojitými paprsky a pneumatikami 235/35 R19. Brzdová soustava odpovídá nabízenému výkonu: vpředu jsou 17palcové kotouče s rozměry 345 x 30 mm a vzadu 16palcové brzdové kotouče 286 x 12 mm.

Interiér nejvýkonnějšího Seatu všech dob - Léonu Cupra R

Interiér nejvýkonnějšího Seatu všech dob - Léonu Cupra R

FOTO: SEAT

Interiér dostal skořepinová sedadla čalouněná šedou alcantarou, bílé podsvícení přístrojové desky, multifunkční volant obšitý kůží a hliníkové pedály.

Verze Cupra R obsahuje poměrně bohatou sériovou výbavu. Nechybí ABS + TCS, ESP + EBA, elektronicky řízená uzávěrka diferenciálu XDS, čelní, zadní parkovací senzory, palubní počítač, tempomat, přední mlhovky, klimatizace Climatronic nebo rádio s CD /MP3 přehrávačem a 8 reproduktory. Cenu zatím české zastoupení značky nesdělilo.