Podle neoficiálních informací byl za uzavřením dvou pražských center a jednoho v Ostravě a ve Zlíně nízký prodej vozů značky.

"S redukcí dealerské sítě přišla ruku v ruce kvalitnější prezentace značky i servisní služby poskytované zákazníkům," uvedla mluvčí BMW Group ČR Kateřina Cmuntová.

Značka Mini je součástí skupiny BMW od roku 1994, kdy BMW koupil společnost Rover Group. Pro nástupce legendárního Mini Cooperu je typický unikátní design a osobitost. Stejnými kvalitami se vyznačují také showroomy, kde jsou vozy prezentovány a prodávány.

Brněnský Renocar otevřel nový autosalon Mini v Brně-Slatině. Centrum je otevřeno sedm dní v týdnu.

Od ledna do července si nový vůz značky Mini pořídilo 47 zájemců, což je o pět méně, než ve stejném období minulého roku. Ceny vozů Mini začínají na zhruba 420 000 Kč v případě modelu One a končí na více než třičtvrtě miliónu za John Cooper Works s výkonem 211 koní.