Stejně jako u sedanu, také u verze kombi je srdcem Insignie OPC přeplňovaný zážehový motor 2.8 V6 Turbo. Tento motor disponuje výkonem 239 kW/325 k a 400 Nm točivého momentu. Stovku OPC pokoří za rovných šest vteřin, u verze kombi to bude o cca vteřinu horší kvůli menšímu nárůstu hmotnosti. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.

Motor Opelu Insignia OPC je propojený se šestistupňovou manuální převodovkou. Poprvé se u modelu Opel řady OPC objevuje standardně pohon všech kol Adaptive 4x4 s elektronicky řízeným zadním diferenciálem s omezenou svorností eLSD. Silnější jsou i brzdy – vpředu má Insignia OPC kotoučové brzdy Brembo s ventilovanými disky o průměru 355 mm.

Opel Insignia OPC Sports Tourer

Opel Insignia OPC Sports Tourer nabídne o trochu větší praktičnost než sedan.

FOTO: Opel

Standardem jsou litá kola 19“ s pneumatikami rozměru 245/40, na přání se dodávají litá kola 20“ s pneumatikami rozměru 255/35. Uvnitř vozu nechybí sportovní sedadla od firmy Recaro.

Opel Insignia nabídne 540 litrů zavazadlového prostoru (po složení zadních sedaček až 1530 l). Cenu ani přesné datum uvedení do prodeje zatím Opel nezveřejnil.