Kovová dvoudílná střecha je dole, respektive nahoře za 20 sekund (což je mezi kabriolety průměrný výsledek). Střecha je plechová, plátěná by ale asi vypadala stylověji. Můžete s ní manipulovat do rychlosti 12 km/h, konkurence umí to samé zhruba do čtyřicetikilometrové rychlosti.

Oproti verzi hatchback má model 308 CC níže umístěná sedadla. Dále je Peugeot 308 CC vybaven čelními airbagy – 60litrovým pro řidiče a 90litrovým pro spolujezdce, bočními 12litrovými airbagy a hlavovým devítilitrovým airbagem pro cestující vpředu, který je uložen přímo v sedadlech a který se rozvine po stranách opěrek hlavy. Žádný jiný vůz typu kupé kabriolet posledně zmíněnou vymoženost zatím nemá.

Peugeot 308 CC

Peugeot 308 CC má na zadních sedadlech úchyty Isofix pro umístění dětské autosedačky.

FOTO: Peugeot

Anatomicky tvarovaná (a mimochodem skvěle vypadající) přední sedadla s opěrkami hlavy mají zabudované větrací otvory, kterými proudí teplý vzduch kolem krku cestujícího – systém Airwave. Výborná vychytávka pro chladnější dny. Nechybí ani vyhřívaná sedadla a deflektor (ochrana proti proudění vzduchu).

Prozatím jsou k dispozici dva motory. Jedná se o benzinový motor 1.6 THP 110 kW (150 k) s turbodmychadlem a přímým vstřikováním paliva a dieselový motor 2.0 HDI 103 kW (140 k).

Peugeot 308 CC

Peugeot 308 CC - kupé kabriolet pro 2 + 2 cestující

FOTO: Peugeot

Později přibudou ještě dva agregáty: benzinový motor 1.6 VTi 88 kW (120 k) se 160 Nm při 4250 ot./min a dieselový motor 1.6 HDi 82 kW (112 k) a 270 Nm při 1750 ot./min. První motor bude mít pětistupňovou, druhý šestistupňovou manuální převodovku.

Ceny začínají na 609 tisících za verzi 1,6i (zatím nelze objednávat), stopadesátikoňový motor přijde na 704 tisíc, dvoulitrového dieselu si Peugeot cení na 785 tisíc korun.

Peugeot 308 CC

Interiér je podobný jako ve standardní 308.

FOTO: Peugeot