Čtyřválcový motor, přeplňovaný turbodmychadlem nabídne porci rovných 250 koní v 5500 otáčkách a 340 Nm od 3000 otáček. Mimochodem, Renault tvrdí, že 80 procent točivého momentu máte k dispozici od 1900 otáček.

Sprint na stokilometrovou rychlost by Mégane RS měl zvládnout do šesti vteřin, maximální rychlost zatím výrobce nesdělil.

Renault Mégane RS:. Renault Mégane RS - z tohoto pohledu připomíná Astru OPC. Foto: Renault

Převodovka je manuální a má šest stupňů. Posilovač řízení je elektrický, Renault jej ale naladil tak, aby poskytoval lepší zpětnou vazbu a zábavu za volantem. Zda se to povedlo, budeme vědět po prvních jízdách.

Cenu ani datum přesného uvedení na trh zatím Renault nesdělil.

Renault Mégane RS:. Renault Mégane RS má koncovku výfuku umístěnou uprostřed, nechybí difuzor pro lepší přítlak. Foto: Renault