Mazda CX-7 se dodávala pouze s přeplňovaným benzínovým motorem, který se jen málokdy dostal pod 10 litrů paliva na sto kilometrů. Novinkou je turbodiesel 2,2 MZR-CD. Ten nabídne 400 Nm točivého momentu při 2000 otáčkách a 173 koní (127 kW).

Nejvyšší rychlost u dieselové verze bude činit rovných 200 km/h, sprint z klidu na 100 km/h zvládne CX-7 za 11,3 vteřin. Kombinovaná spotřeba bude dle výrobce 7,5 litrů na sto kilometrů.

Mazda CX-7 je skutečně elegantní automobil.:. SUV Mazda CX-7 foto: Novinky/Jan Čech

Nejostřejší Mazda 3: nový design, stejný výkon

Změny u Mazdy 3 MPS jsou patrné na první pohled. Nová je přední maska s výrazným otvorem na kapotě pro nasávání vzduchu (podobné jako u silné varianty Subaru Imprezy).

Zadní část má vpravo umístěn druhý výfuk a výraznější zadní spoiler. Celkově lze říct, že nejsilnější „trojka“ od Mazdy opravdu prokoukla.

Současnou Mazdu 3 MPS poháněl čtyřválec s objemem 2,3 litru s turbodmychadlem. Maximální výkon činil 260 koní (191 kW) a točivý moment na 380 Nm při 3000 otáčkách. U nové verze je stejný výkon i točivý moment.

Poháněná jsou opět přední kola. Novinkou u Mazdy je i systém nazvaný i-stop. Ten při stání (například na semaforech) motor samočinně vypne.

Mazda 3 MPS (2009):. Mazda 3 MPS dostala pro rok 2009 agresivnější design