Značka Maserati podle firmy vykázala nárůst na všech trzích, včetně Spojených států. Generální ředitel společnosti Harald Wester nicméně vyjádřil nejistotu ohledně vyhlídek prodeje značky Maserati pro letošní rok.

Trh s luxusním zbožím je podle agentury Reuters všeobecně považován za odolný vůči hospodářské recesi. Podle Westera sice budou mít bohatí zákazníci na koupi vozů Maserati dostatek peněz, ale vzhledem k okolnostem by nemuseli mít chuť si je pořizovat.

Test Maserati GT najdete zde

O faceliftu Maserati Quattroporte si přečtěte zde

"Mnozí naši zákazníci jsou podnikatelé, kteří mají malé a střední firmy a musí kvůli ekonomické situaci propouštět lidi. Cítí se kvůli tomu špatně a bylo by pro ně nesprávné přijet druhé ráno v novém Maserati," řekl Wester. "Jsem přesvědčen, že stále mají peníze. Nejsem přesvědčen, že jsou všichni ve správné náladě," dodal.

Maserati GranTurismo:. Maserati GranTurismo - krásné kupé z každého úhlu