Ten by rád odebíral především výkonné motory - šestiválce a osmiválce, které mnichovští umí opravdu výtečně. Ne nadarmo jejich agregáty pravidelně získávají ceny v odborné anketě Engine of the Year.

Na podepsání kontraktu má BMW velký zájem, i když oficiálně o tom zatím nemluví. Vyšší prodeje totiž přinesou citelné snížení nákladů na vývoj i na výrobu. Automobilové značky, u kterých by si před lety spolupráci nebylo možné představit ani v nejdivočejších snech se tak možná stanou partnery při vývoji a výrobě. BMW už s koncernem PSA (Peugeot Citroën) vyrábí benzínový čtyřválec s objemem 1,6 litru a přeplňovaný turbodmychadlem.

V zákulisí se mluví ještě o spolupráci s Fiatem a dokonce i odvěkým rivalem - německým Mercedesem. Koncern Fiat by odebíral motory pro své „prémiové“ značky - Alfu Romeo a Maserati.