Kolem vozu bylo mnohojazyčně slyšet stále totéž: "Pěkné, opravdu pěkné. Kdyby se vyráběl, utrhali by jim ruce. Konečně něco originálního.“

LRX se však nevzrušeně otáčel dál na svém podstavci a nikdo z automobilky neřekl nic k tomu, jestli se auto vyrábět někdy bude, či ne.

Vůz je o 149 mm kratší než Freelander a o 205 mm nižší. Ale i tak vypadá dost robustně, především díky velké šířce (2083 mm i se zrcátky). Třídveřová karoserie je hodně přikrčená, což nejvíce způsobuje asi svažující se střecha. Bohužel výrobce automobil neodemkl, takže jsme se nemohli podívat na zadní sedadla, kolik místa pro hlavu tam je. Podle informací jsou sedadla plnohodnotná, ale bůh suď, jak moc je to pravda. Pokud se však druhá řada sedadel složí, vznikne plocha, do které lze upevnit dvě kola.

Land Rover LRX:. Land Rover LRXfoto: Novinky/Jan Čech

Pod kapotou je turbodiesel o objemu dva litry, který je vybavený systémem Stop-Start a rekuperací energie do baterií během brzdění. Land Rover sice nedal k dispozici výkonové parametry, ale zato se chlubí elektromotorem na zadních kolech. Ten právě pomáhá rozjíždět vůz a tedy startovat motor a při nízkých rychlostech do 36 km/h může několik minut jet vůz zcela na elektropohon. Výsledkem jsou emise CO2 v úhrnné výši 120 g/km.