Oba modely jsou až na použitý motor prakticky totožné. Moderní Yuki CSR může pohánět buď 125 ccm vodou chlazený dvouválec s karburátorem, dvěstěpadesátku pak rovněž vodou chlazený motor, avšak vybavený vstřikováním paliva.

Výkon menšího čtyřdobého dvouválce OHC činí 8,5 kW při 10 500 ot./min, nejvyšší kroutící moment je 9,2 N.m při 6500 ot./min. Maximální rychlost pak činí 95 km/h. Motor s dvojnásobným objemem má výkon 12,6 kW, kroutící moment 16,9 N.m při 5500 ot./min a ručička tachometru se zarazí na 108 km/h. O přenos výkonu se stará pětistupňová manuální převodovka.

Pneumatiky vpředu jsou 18-palcové při rozměrech 90/90 a vzadu pak 130/90-15. Celkové rozměry motocyklu jsou 2110/650/1080 mm a hmotnost 161 kilogramů.

Nádrž obou modelů má nadstandardní objem 18,5 litru, což při průměrné spotřebě 2,2 - 2,5 litru u stopětadvacítky a 2,8 - 3,2 litru u dvěstěpadesátky činí dojezd až 840 kilometrů. O bezpečné zastavení se postará dvojice dvoupístkových kotoučových brzd s hvězdicovitými kotouči.

Užitečná hmotnost motocyklu Yuki CSR činí 150 kilogramů.

Oba modely Yuki CSR jsou homologovány pro normu Euro 3 a budou v nabídce v černé a stříbrné barvě. Na českém trhu se budou prodávat od března tohoto roku za cenu 54 990 Kč v případě 125 ccm modelu a za 74 990 Kč v případě výkonnější dvěstěpadesátky.