Zatím není v koncernu žádný agregát, který by byl vhodný pro tyto vozy. Nejedná se ani tak o výkonnost a techniku, ale jejich zástavbové rozměry se neshodují s rozměry motorové části vozů Bentley. Snad pouze Arnage by mohl v sobě nést současný vidlicový desetiválec z koncernu VW.

Plán nasazení vidlicového dvanáctiválce, o kterém jsme informovali v březnu minulého roku se tak zatím odsouvá a uvidíme, jestli se technici poperou s jeho instalací do vozidel.

Bentley tak zatím vyčká na příchod další generace těchto motorů a majitelé a příznivci značky si mohou oddechnout. V nejbližších letech se tak nebude valit černý kouř z výfuků britské značky.

Bentley Arnage T:. Motorová klasika v podobě Bentley Arnage T: vidlicový osmiválec 6,75 litru bi-turbo, 373 kW a 1000 N.m.foto: Bentley

Podle slov představitele značky, vedoucího prodeje Adriana Hallmarka, se však se vznětovými motory počítá. V duchu tradic je pod kapotou vždy motor s ohromným točivým momentem už v nejnižších otáčkách, což moderní turbodiesely splňují.