V roce 1964 se začal v Brazílii stavět sportovní vůz na bázi Renaultu Alpine. Tento licenční vůz dostal jméno Interlagos podle známého brazilského okruhu. Ačkoli měl vůz celkem slabý motor, díky jeho lehké konstrukci (karoserie byla vyrobena z plastů a uhlíkového kompozitu) se stal záhy velmi ceněným sportovním a závodním zbožím.

V roce 1966 výroba skončila a prodáno bylo celkem 800 vozidel. Tento první jihoamerický sportovní vůz ale nezahynul a dodnes je jeho sběratelská hodnota velmi vysoká.

Brazilský sporťáček Interlagos navazuje na tradici Renaultu Alpine.:.Brazilský sporťáček Interlagos navazuje na tradici Renaultu Alpine.

V současné chvíli připravuje Renault oživení jména Alpine, ale brazilští designéři Joao Paulo Cunha Melo a Felipe Guimaraes Coelho byli o trochu rychlejší. Na počest Interlagosu připravili studii (zatím jen počítačovou animaci) stejnojmenného vozu v moderním pojetí.

V budoucnu by se měl vůz v Brazílii vyrábět a prodávat, ale samozřejmě, že ne pod značkou Renault. Ten však bude dodavatelem techniky. Pod kapotou se totiž bude snažit auto rozhýbat dvoulitrový zážehový čtyřválec z Renaultu Mégane o výkonu 110 kW a točivém momentu 192 N.m. O přenos těchto parametrů na zadní kola se pak stará šestistupňová manuální převodovka.

Dvousedadlový sporťáček o délce 3,87 m, šířce 1,78 m a výšce 1,15 m by měl být díky podobné konstrukci, jakou měl jeho předchůdce těžký jen 1000 kg.

Brazilský sporťáček Interlagos navazuje na tradici Renaultu Alpine.:. Interlagos je postavený opět na bázi Renaultu.

Autoři vozítka počítají s výrobou ve své domácí zemi, ale také se zamýšlejí nad tím, zda by se nevyplatil vývoz třeba do USA nebo Velké Británie.