Myslíte si, že toto prohlášení je příliš odvážné? Tak si přečtěte podrobné informace o voze, jehož motor má přezdívku Blue Devil.

Jeho jsme představovali před nedávnem, ale zopakujme si základní parametry. Vidlicový osmiválec o objemu 6,2 l je přeplňován kompresorem a mezichladič stlačeného vzduchu používá k chlazení systém vzduch-voda. Výsledný výkon je 650 koní (478 kW).

Chevrolet Corvette ZR1 LS9

Když se nasadí do vozu jako je Chevrolet Corvette něco tak brutálního, je třeba auto trochu víc upravit. Tak kupříkladu brzdy. Ty používají stejně velké kotouče k z keramického kompozitu, jako má Ferrari Enzo - průměr patnáct palců. Jenže Ferrari je nasadilo na kola přední, zatímco Chevrolet je má vzadu! Vpředu totiž pod šestipístkovými třmeny rotují kotouče ještě o půl palce větší. Auto poznáte i podle toho, že třmeny Brembo jsou lakovány světle modrou barvou.

Chevrolet Corvette ZR1 LS9

Pneumatiky o rozměrech 285/30ZR19 vpředu a 335/25ZR20 sedí na zemi jako přilepené. Starají se o to zcela přepracované závěsy kol a také pružení s magneto-reologickými tlumiči (stejné používá Ferrari 599 GTB Fiorano). Ty se dokáží přizpůsobit jízdním podmínkám a částečky kovu v jejich náplni mění viskozitu kapaliny podle potřeby.

Samozřejmě, že úprav na voze je mnohem víc. Také bylo zapotřebí změnit aerodynamiku, vzhled a výbavu. Ale to jsou už drobnosti, které sami rádi odhalíte na fotografiích. Jen chceme podotknout - cena vozu bude v USA pravděpodobně přesahovat částku 100 000 dolarů, tedy asi 1,8 miliónu korun. V Evropě tak na vybraných trzích bude stát opravdu hodně.

Chevrolet Corvette ZR1 LS9