Farbio je automobil z britských ostrovů. To je jasné hned při pohledu do kokpitu, kde se volant usadil na pravé straně. Na místě řidiče pak poznáme, že tohle je skutečný sporťák. Přístrojová deska je sice v kůži a uprostřed sídlí velká obrazovka audiosystému, navigace a ovládání klimatizace, ale jinak zde nenajdeme žádná tlačítka, páčky, hejblátka... prostě vše je hladké a bez okras - sporťák něco takového nepotřebuje. Nejvíc pak září otáčkoměr a rychloměr pod volantem.

Vůz je tradiční i v konstrukci. Co jiného čekat v tomto druhu vozu, než rám z pevnostních trubek překrytý ultralehkými panely karoserie. To se pak není co divit, že pohotovostní hmotnost vozu je 1048 resp. 1066 kg. Dvě hmotnosti jsou zde uvedeny proto, že na výběr jsou dvě varianty vozu - s atmosférickým plněním a přeplňováním.

Ta slabší verze dává výkon 193 kW, pod taktovkou kompresorů Rotrex pak 283 kW. Jak jsme již řekli, vůz dokáže na stovku zrychlit za 3,9 s, ale samozřejmě se jedná o silnější variantu agregátu. Ta slabší se pak musí spokojit se zrychlením z 0 na 100 km/h za 4,8 s. Maximální rychlost výrobce nezveřejnil.

Automobil musí mít při tak solidních výkonových parametrech i pořádně naladěný podvozek. O to se stará plně stavitelné pružení od firmy Eibach. Také brzdy dodal specialista - AP Racing. Vpředu se tam můžeme pokochat ohromnými kotouči o průměru 350 mm, vzadu 328 mm.

Na voze s cenou asi 60 000 liber (2,4 miliónů korun) a 72 000 liber (2,9 miliónu korun) je však to, že se u něj firma chlubí i zavazadelníkem. U sporťáků to nebývá až tak zvykem. Zde si však může dvojice cestujících vzít s sebou až 220 litrů nákladu.