Tohle je opravdový průlom v historii wrangleru. Kdo v něm někdy jel, ten ví, jak divoké je to auto na silnici a jak perfektní do terénu. Nová čtyřdveřová verze je ovšem trochu jiná. Automobil je totiž dlouhý 4751 mm a rozvor 2947 mm. Tyto hodnoty dávají najevo, že uvnitř se pohodlně usadí i pětice cestujících a ještě budou mít dost prostoru pro zavazadla. Ani na přístrojové dece už nenajdete toho klasického "hranáče". Kaplička přístrojů je složená ze tří obloučků, uprostřed desky se pak proti cestujícím vzpíná velká konzole.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Design karoserie se také dost změnil. Je to sice pořád ten samý vzhled, ale podaný trochu ve zakulacenější podobě. Především je to vidět na přední masce. Ale nebojte se, že by byl wrangler nejak moc civilní. Stále tu jsou velké vnější panty dveří, jednoduchá konstrukce čelního okna, které může být sklopné a samozřejmě i technika zůstala na té samé "hardrockové" úrovni. Obě tuhé nápravy nezaručí žádné extra dobře vedené kolo na silnici, ale v terénu jsou neocenitelné, stejně jako permanentní pohon všech kol. Převodovka je buď šestistupňová manuální nebo pětistupňová automatická.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Pod přední kapotou se poprvé objevuje i turbodiesel, který tak dlouho v nabídce chyběl. Na jeho 2,8 l objemu vychází maximální výkon 130 kW při 3800 ot./min a točivý moment má solidní hodnotu 410 N.m při 2000 ot./min. Proti zážehovému šestiválci (146 kW) má nová vznětová jednotka jednu zásadní výhodu - kombinovanou spotřebu na hranici 8,6 l na 100 km (záž. verze 11,8 l).

Cena vozu v české republice začíná na 779 000 Kč, pokud budete chtít automatickou převodovku, musíte si připlatit dalších 20 000 Kč.