Jestli už máte na jazyku výtku, že tohle auto už pěkně dlouho znáte a na stránkách Novinek už jednou bylo, pak se podívejte na označení pořádně. Tohle je totiž "šedesát pětka" a nikoliv "šedesát trojka", kterou jsme již skutečně představovali. [celá zpráva]

Rozdíl je v motoru. Tento nový je sice o něco menší (ze 6,3 l na 6,0 l), ale i to bude jistě stačit. Dvojice turbodmychadel se postará o slušnou zábavu. Výkon 450 kW a točivý moment 1000 N.m už patří na špičku všech extrasporťáků. Tyto samostatné hodnoty však nic neřeknou o skutečné síle agregátu. Točivý moment (pozor - elektronicky omezený) je k dispozici v rozmezí 2000 - 4000 ot./min. Výkon pak díky tomuto přiškrcení má maximum v neuvěřitelném rozmezí 4800 až 5100 ot./min. S těmito výsledky pak není jiná možnost, než přenos síly na kola ovládat přísnou elektronikou, protože při silném prošlápnutí plynového pedálu by auto vygumovalo pneumatiky až na ráfek.

Vůz samozřejmě poskytuje tu nejlepší techniku i na podvozku, kde se snaží tradiční špičkový ABC podvozek (Active Body Control), který je naladěný do ostřejší verze.

A jaké jsou jízdní výkony? Ferrari nečekejte - tohle je auto pro pohodlnou jízdu a občasné "vyprášení kožichu" tuningovým NOSkářům. Zrychlení z 0 na 100 km/h totiž auto zvládne za 4,4 s a dvoustovku si podá za 13,3 s. Maximálka je opět bohužel omezena na 250 km/h.