Její hlavní předností je totiž systém nazvaný Active Cornergrip Technology.

Když vozidlo projíždí zatáčkou, působí na stopu pneumatiky velké množství síly. Rozložení váhy automobilu se přemísťuje k vnějšímu rameni pneumatiky a přilnavost na vnější části běhounu se zvyšuje, zatímco přilnavost na vnitřní části pneumatiky se naopak snižuje. "Active Cornergrip Technology" zvyšuje kontakt pneumatiky s vozovkou na vnitřní straně. Pneumatika snižuje deflekce běhounu při zatáčení, a tlak se tak rovnoměrněji rozkládá po celé kontaktní ploše a následně zajišťuje větší přilnavost.

Goodyear Eagle F1 Asymetric. Foto: Goodyear

Výkon automobilu navíc bude lépe přenesen na silnici, protože materiál pneumatiky má blíž ke speciálním kouskům určeným pro závody. Samozřejmostí je pak i kvalitní odvod vody, snížený hluk valení apod.

Pneumatika Goodyear Eagle F1 Asymmetric je dostupná ve 24 rozměrech, od 17palcových do 20palcových a od série 50 do série 25. Téměř celý sortiment je vyráběn ve verzi extra load, což znamená, že je možné je použít na většinu vysoce výkonných vozů současnosti.