Článek
Je to už jedenáct měsíců zpátky, co se Bob Lutz, viceprezident GM, nechal slyšet, že El Camino by se mohlo začít vyrábět v Austrálii. A jak to vypadá, tak se tato mimochodem vyslovená věta stále více blíží skutečnosti.
Holden totiž v Austrálii vyrábí model Commodore, který stojí na koncernové zadokolkové platformě Zeta. Jenže z commodore vychází i pickup Ute, který vypadá opravdu dobře. Navíc pod kapotou má i vidlicový osmiválec o objemu 6,0 l s výkonem 260 kW, což je jistě zajímavá nabídka pro zmlsané Američany.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte na původníé velikost
V USA se o El Caminu mluví stále častěji a velké přesuny v rámci GM se plánují ve velké míře. Již nyní se platforma Zeta schovává v Chevroletu Camaro. V budoucnu se rozšíří do Chevy Impala, Monte Carlo a do nového modelu značky Buick. Holden nyní intenzivně pracuje na dalším vývoji podvozku, který se bude dávat do stále více modelů. Tak proč by australské divizi nemohlo z této spolupráce něco kápnout?