Mléko výrazně zhoršuje projevy akné
Akné a mléko nejdou dohromady. Ačkoli kravský produkt poskytuje tělu řadu prospěšných látek, stav zánětlivých pupínků na pleti ale může zhoršovat. Potvrdili to experti z Harvardské univerzity v Bostonu.
Na akné je nejhorší mléko odstředěné.
pátek 11. května 2007, 15:32 - BOSTON
Z jejich výzkumu vyšlo najevo, že vysadit chipsy, smažená jídla a čokoládu nepomůže, pokud mladiství konzumují hodně mléka. Když totiž vypijí teenageři denně půllitr či více této potraviny, jejich akné se až o padesát procent zhorší ve srovnání s jedinci, kteří se mléku vyhýbají zcela.
Výsledky vzešly z analýzy stravovacích návyků a kožních projevů u více než 47 tisíc žen. Nejhorší akné zaznamenali lékaři u případů, které konzumovaly značné množství odstředěného mléka. Tam riziko zhoršení pupínků vzrostlo o 44 procent. U osob konzumujících plnotučné mléko došlo ke zhoršení o 12 procent, u polotučného mléka o 16 procent.
Tým výzkumníků z Bostonu dodává: "Smetana a tvaroh také zhoršují projevy akné. Konzumace chipsů, čokolády a pizzy ale podle našeho výzkumu nikoli."
Famous
Žena
Poradíme vám, jak se zbavit potravinových molů neboli zavíječů Video
Otevřete si vločky a vyletí motýlek, rozbalíte sušené ovoce a najdete v něm pavučinky? Pokud ano, byli jste napadeni potravinovými...
Michelle Williamsová: Marilyn Monroe toužila být něčím víc než sexy bohyní Video
O jejím výkonu v titulní roli snímku Můj týden s Marilyn se stále mluví v superlativech. Díky ní měla jednatřicetiletá Michelle Williamsová...
Upnuté džíny mohou způsobit vážné neurologické problémy
Nošení upnutých kalhot z velmi tuhé džínoviny, které nositele od pasu dolů doslova zaškrcuje, může vyvolat vážné neurologické potíže....



