Hlavní obsah

Drsná reklama vybízí ke srážení chodců

Novinky, Jakub Kynčl

Není to reklama, kterou byste očekávali před desátou hodinou večerní na veřejnoprávní televizi a také ji tam nikdy neuvidíte. Vytvořila ji totiž americká komediální skupina UCB Comedy ryze pro účely pobavení svých diváků ve své Midnight Show. Za necelý týden si kontroverzní klip na internetu pustilo na jeden a půl miliónu lidí.

Článek

Divákovi je v podivném klipu nabídnuta srážka mladé řidičky s chodcem. Poté se virtuálně přetočí čas zpět, řidička jede tentokrát pomaleji, čímž se její brzdná dráha dramaticky zkracuje a ona stíhá zabrzdit těsně před chodcem. Vypadá to jako tuna dalších videí propagujících bezpečnou jízdu na silnicích, ale v ten moment se všechno zvrhne.

Z chodce se vyklube Adolf Hitler cestující v čase, který dorazil do současnosti proto, aby si sehnal knihu o spojeneckých válečných strategiích ve druhé světové válce. Ženě, která těsně před ním zabrzdila, vesele zamává a zmizí v časoprostoru. Reklama končí sloganem: "Jezděte bezohledně. Ne každý chodec je dobrý člověk."

Video si už vysloužilo velké množství ohlasů z celého světa. Někteří jej označují za vysoce nevkusné, ale většina lidí se dobře baví a shoduje se na tom, že videoklip od skupiny komiků snad nemůže brát jako vážnou výzvu k vraždění chodců ani ten největší blázen.

Reklama

Výběr článků

Načítám