Skvělý výsledek ankety Trendence podle člena představenstva společnosti za oblast lidských zdrojů Bohdana Wojnara opět potvrzuje, jak atraktivní je Škoda Auto jakožto zaměstnavatel.

Lepší se rok od roku

„Ve všech anketách, které zkoumají atraktivitu zaměstnavatele, jsme se v posledních letech podstatně zlepšili. Úspěch společnosti, postupující internacionalizace, skvělá pověst značky, dobrý sociální dialog s odbory Kovo a v neposlední řadě také strategicky a dlouhodobě pojatá personální politika mají zásluhu na tom, že Škoda je jedním z nejžádanějších zaměstnavatelů v automobilovém průmyslu. V příštích letech v tom budeme důsledně pokračovat,“ slibuje Wojnar.

Přitažlivá je zejména pro techniky

Studii Trendence Graduate Barometer provádí od roku 1999 institut Trendence, a to v celé Evropě. Aktuální anketa probíhala v období od listopadu 2013 do března 2014 celkem ve 24 evropských zemích. Pro každou zemi se provádělo individuální šetření.

U českých studentů ekonomie postoupila Škodovka v anketě Trendence Graduate Barometer Czech Republic v porovnání s loňským rokem z druhého na první místo. U studentů technických oborů byl skok ještě větší, zde společnost na špičku hodnocení postoupila ze třetího místa.

Nabízejí praxi

Dvojité vítězství v anketě Trendence je dalším dokladem atraktivity automobilky mezi studenty. Pro studenty technických a ekonomických oborů nabízí Škoda Auto pravidelně odborné praxe. Důležitým pilířem personální strategie je také Trainee program – jeden z nejatraktivnějších absolventských programů mezinárodního automobilového průmyslu.

Vyhledávají talenty

Automobilka se navíc mnoha způsoby snaží získat mladé talenty. Škoda Auto se aktivně účastní veletrhů pracovních příležitostí, dlouhodobě spolupracuje s vysokými školami v tuzemsku i v zahraničí, podporuje studentské organizace a pořádá přednášky a semináře na vybraná témata.