Hlavní obsah

Česká cestovka vezme plyšáky i do gay klubu, zájem je z celého světa

Novinky, Tomáš Holý

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Netradiční cestovní kancelář pro plyšové hračky zažívá nebývalý nápor klientů. Česká společnost Toy Traveling již registruje stovky objednávek z celého světa, do Prahy se plyšáků podívalo již přes čtyřicet. Největší zájem o vyslání hračky do zahraničí mají Američané, Japonci, Britové, ale i Rusové.

Článek

„Návrat mojí investice očekáváme do dvou měsíců, to jsem dosud nikdy za svoje dosavadní podnikání nezažil. Ale tato rychlost návratnosti zcela odpovídá unikátnosti naší firmy, tomu, že jsme první globální cestovní kanceláří tohoto typu na světě,“ vylíčil investor a odborník na cestovní ruch Tomio Okamura.

Přestože cestovka pro plyšové hračky působí jako nejapný žert, zájem o ni je značný. Například mezi poslední návštěvníky Prahy patřila kravička a medvídek z Brazílie. Poptávka klientů je natolik velká, že společnost hodlá rozšířit své služby o zahraniční města.

Jak Okamura prozradil, v jednání je již například Vídeň, Berlín, Budapešť, New York či Tokio. Rozšíření destinací je také nutné kvůli nadstandardním požadavkům.

„Například japonští klienti chtějí, abychom jejich plyšáky nafotili, když se dívají na fotbalové utkání Byernu Mnichov v mnichovské Allianz Aréně,“ popsal Okamura.

Toy Traveling:
Cestovní kancelář nabízí klientům tři cenové balíčky. Za devadesát eur (asi 2300 korun) dostane majitel plyšáka sadu fotografií z Prahy, na hračku pak čeká například překvapní a vystavení cestovního pasu. Za 120 eur (asi 3000 Kč) dostane hračka navíc například aromaterapii. Za 150 eur je pak v balíčku služeb navíc masáž a speciální krabice s polštářkem a peřinkou, aby se hračka vrátila v pohodlí domů.
Každý zájezd trvá sedm dní, a to kvůli tomu, aby byl vybrán co nejlepší den na focení. Standardem je i oběd, na kterém se podávají tradiční česká jídla. Pokud si to majitel bude přát, může plyšák holdovat i alkoholu. V opačném případě bude pít pouze limonádu. Hračky po městě cestují vždy ekologicky, a to v MHD.
Podle odhadů je na celém světě 1,2 miliardy plyšových hraček. Toy Traveling je první svého druhu, není tedy divu, že se o netradiční cestovce psalo po celém světě. O novinku na trhu se zajímala například BBC, National Geografic, japonská televize Asahi či pánský časopis Penthouse.
Standardní velikost plyšáka v krabici by neměla přesáhnout 80x40x40 centimetrů. Možné je poslat i dalšího plyšáka, například žirafu, do krabice se však musí vejít.
Majitelem cestovky a zároveň otec myšlenky zájezdů pro plyšáky je Marek Hlávka.

Pokud by si majitelé svých miláčků přáli například návštěvu gay klubu, bude jim vyhověno. „Ano, návštěva není problém, jsme tolerantní ke všem národům, menšinám i barvě pleti. Problém by byl jenom požadavek na sex, to odmítáme,“ upozornil Okamura s tím, že po předchozí domluvě není problém domluvit další nadstandardní služby.

Kromě cizinců mají o cestování plyšáků zájem také Češi. Předběžnou objednávku vyplnilo již zhruba stovka našinců. Většina z nich však čeká na otevření zahraničních destinací.

Reklama

Výběr článků

Načítám