Článek
Nedávno jsme psali, že Bentley je na tom naprosto skvěle a že jeho SUV Bentayga je naprostý úspěch. [celá zpráva] A teď tohle? Ono ani tak nejde o to, že by zákazníci vozy Bentley nechtěli. Naopak. Oni je chtějí, ale nemohou dostat.
Na vině jsou emisní normy WLTP, které u nové prodávaných vozidel musí být naměřeny. Bez toho už prostě nejde auto prodat. Jenže přechod z NEDC na WLTP zasáhl všechny značky bez výjimky a generální ředitel Adrian Hallmark připustil, že Bentley bylo při přechodu na novou testovací proceduru příliš pomalé. Takže auta jsou, motory jsou, zákazníci jsou, ale není tabulka, bez které se prostě auto neprodá.
Úplně stejný problém pak zpozdil představení modelu Continental GT.
Navíc je tu další problém s náběhem výroby plug-in hybridního modelu Bentayga. Ten měl být v nabídce už letos, ale vše se odsunulo na březen příštího roku. A tak z původních plánů může firma odepsat dalších odhadem 400 vozidel. A to není málo. Když jedno auto stojí minimálně sedm miliónů korun, je to úctyhodná částka.
Může se vám hodit na Garáž.cz