Hlavní obsah

Stevard poslal pasažéra do oněch míst za vrácení předražených sucharů

Novinky, jky

Stevard společnosti Ryanair neudržel nervy na uzdě a poté, co mu jeden z pasažérů vrátil předražený snack, jej slovně sprostě napadl. Když byl Nadir Morris požádán, ať zaplatí 4,20 libry (138 Kč) za dva krekry s kouskem měkkého sýru, snack se slušným odmítnutím stevardovi vrátil. Později se spustila v letadle hodně nemístná show. O případu informoval deník The Sun.

Foto: Profimedia.cz

Aerolinky Ryanair se v roce 2013 dostaly pod palbu kritiky mnohokrát.

Článek

Poté, co Nadir Morris stevardovi snack vrátil, odvětil mu zaměstnanec aerolinek, že tyto peníze pomáhají zaplatit jeho levnou letenku. Jakmile letadlo na lince z londýnského Stanstedu do italské Pisy přistálo, Morris požádal stevarda o jeho jméno, aby mohl vyplnit dokument a podat na něj stížnost. Stevard však odmítl a podle Morrise se pokusil jej vystrkat z letadla ven.

Morris, který bydlí v Římě, stevardovi oznámil, že si jejich rozhovor z bezpečnostních důvodů nahrává na mobilní telefon. To stevarda rozohnilo a vyprovokovalo k následné reakci: „Fuck you, fuck you, fuck you. Teď už jsi šťastnej? A nahraj si to ještě jednou, fuck you.”

Pětačtyřicetiletý muž deníku The Sun řekl, že stevardově reakci pořádně nechtěl ani uvěřit, byla podle něj zcela nepřijatelná.

Ředitel firmy označil jiného pasažéra za blbce 

„Jsme velmi znepokojeni zprávou o takovém chování, které je totálně nepřijatelné. Celý incident vyšetřujeme, ale sluší se říci, že dotyčný člověk již rezignoval na svou pozici u Ryanair. Upřímně a bezvýhradně se omlouváme pasažérovi, kterého se tento případ týkal,” uvedl Robin Kiely z Ryanairu.

Aerolinky Ryanair v tomto roce rozčilily zákazníky nejednou. Akcionáři se na každoročním setkání v září dozvěděli, že by se firma měla snažit eliminovat věci, které zákazníky zbytečně obtěžují. To by nebylo nic tak zvláštního, kdyby vedení firmy nepoužilo místo slova obtěžuji diametrálně vulgárnější výraz. A není to dlouho, co ředitel společnosti Michael O’Leary označil pasažéra, který si stěžoval na poplatek za vytisknutí palubní vstupenky, za blbce.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám