Článek
Vývoj a výroba trvaly podle Audi celý rok. Hliníková karoserie se prodloužila o celý metr; z hliníku má prodloužené boční prahy a středový tunel. Ve stopě jsou speciální výztuhy, torzní tuhost karoserie je tak jen o trochu horší než u sériového provedení A8 L. Samotná střecha má obří okno, dlouhé 2,4 metru, nedostatkem světla zde opravdu trpět nebudete.
A trpět nebude ani šestice cestujících z hlediska nabídnutého komfortu. Druhá i třetí řada je tvořena elektricky nastavitelnými samostatnými sedadly. Vzhledem k obřímu rozvoru náprav 4,22 metru je jasné, že místa pro nohy zde budou mít pasažéři opravdu hodně.
O pohon se stará benzínový motor 3.0 TFSI s výkonem 228 kW (310 k) a točivým momentem až 440 Nm. Výkon se přenáší skrz osmistupňovou automatickou převodovku. I přes nemalou hmotnost vozu (2418 kg) tato ultradlouhá A8 zrychluje na „stovku” za 7,1 sekundy, nejvyšší rychlost je omezena při tradičních 250 km/h.
Jaký Audi dostalo za tuto nemalou úpravu honorář, automobilka neuvádí.