Článek
Oranžové provedení Kwid Climber dostalo větší světlou výšku a mohutné oplastování. Modré detaily kontrastují s výrazným oranžovým lakem, alespoň z fotografií ale celkový dojem působí trochu pouťově. Oba koncepční vozy mají pravostranné řízení.
Pohon všech kol studie vcelku pochopitelně nenabízí. Renault ani neinformoval o použité pohonné jednotce. To ostatně značka neuvedla ani u druhého z konceptů.
Ten přichází s označením Racer a je s nadsázkou určen pro závodní okruhy. Zajímavostí jsou 18palcová litá kola, sportovnější vzhled a černá střecha. Interiér je pouze dvoumístný. Uvnitř najdete dvě sportovní sedačky a čtyřbodové bezpečnostní pásy.
Zda Renault Kwid doputuje až na Starý kontinent, zatím netušíme, v Indii jde nicméně o docela úspěšný produkt - za čtyři měsíce se zde prodalo 90 tisíc kusů.