Je to opravdu hodně divoká kočka. Hned na úvod zmíníme informaci, která by se dala ocenit. Oproti verzi F-Type R zvládne SVR sprint z 0 na 100 km/h o 0,4 sekundy rychleji.

K tomu je samozřejmě třeba dodat, že výsledek je 3,7 sekundy. A to jak u kupé, tak i u kabrioletu.

Jaguar F-Type SVR

Jaguar F-Type SVR

FOTO: Jaguar

Jaguar F-Type SVR

Jaguar F-Type SVR

FOTO: Jaguar

Za to samozřejmě může jejich uznávaný vidlicový osmiválec o objemu pět litrů. Ten má nyní výkon 423 kW (575 koní) a točivý moment 700 Nm. Tyto hodnoty jsou pak přenášeny na všechna kola přes osmistupňovou automatickou převodovku.

Maximální rychlost vozu je 322 km/h u kupé, 312 km/h u kabrioletu.

Další zajímavosti auta:

  • Vůz má elektronickou uzávěrku zadního diferenciálu.
  • Dvacetipalcová kola jsou kovaná a proti hliníkáčům jsou o 20 kg lehčí.
  • Standardně jsou dodávány ocelové brzdové kotouče, ale lze dokoupit i keramické (-21 kg).
  • Výfuková soustava je provedená v titanu.
  • Základ sedadel Performance je karbonová skořepina.
  • Auto bude oficiálně představeno na autosalonu v Ženevě.
  • Prodej začne v květnu a celá edice SVR bude limitovaná. Přesný počet kusů ani cena nejsou zatím známy.
Jaguar F-Type SVR

Jaguar F-Type SVR

FOTO: Jaguar