Článek
Na první pohled se na vnějším vzhledu prakticky nic nezměnilo – směrové ukazatele jsou nyní umístěny ve zpětných zrcátkách. Vedle této největší změny prošel velmi decentní úpravou přední nárazník, a pokud byste si k novému autu vzali lupu, uvidíte i jinak tvarované přední ledvinky. Standardem pro všechny verze jsou xenonové světlomety a LED mlhová světla, v nabídce je i kompletní LED provedení světlometů.
Verze Gran Turismo má nově o 60 litrů větší zavazadlový prostor, často kritizované místo má nyní kapacitu 500 litrů.
Uvnitř se změnilo ještě méně prvků, jiný je prakticky pouze displej systému iDrive, nyní je velikost obrazovky 4,2 palce. Jinak je vše při starém.
Od listopadu bude v příplatkové výbavě figurovat systém pro samočinné zaparkování. Samočinné převodovky mají nový „coasting mode“, což je vyřazení neutrálu při nízké zátěži motoru (typicky při dojíždění k semaforu nebo při jízdě z kopce).
Naftovým základem nově 518d
Novou motorizací je verze 518d, kterou pohání čtyřválcový dvoulitrový turbodiesel s výkonem 105 kW (143 k). Základní dieselový motor má normovanou spotřebu 4,5 l nafty na sto ujetých kilometrů (kombinovaný režim).
Novinkou je i možnost kombinovat motor 520d (pro sedan a kombi) s pohonem všech čtyř kol xDrive.
Ceny zatím oznámeny nebyly, patrně se však od těch současných lišit nebudou. Náběh prodeje omlazené řady 5 na evropské trhy bude zahájen letos v létě.