Hlavní obsah
 

Na přehlídce Dolce & Gabbana modelkám sekundovali roboti

V březnu proběhla v rámci Milánského týdne módy přehlídka značky Dolce & Gabbana. Kolekce inspirovaná 90. lety byla ozvláštněna přítomností robotů, kteří měli za účel oslavit práci italských vědců v oblasti robotických technologií a umělé inteligence.

 
Na přehlídce Dolce & Gabbana modelkám sekundovali roboti

Nejnovější přehlídka značky Dolce & Gabbana, která zakončila sled online prezentací v rámci Milánského týdne módy, připomínala roztančené diskotéky 90. let. Celkem 135 excentrických modelů, které vznikly pod taktovkou kreativního dua Domenico Dolce a Stefano Gabbana, spojovaly výrazné siluety a barvy.

Nechyběly umělé kožešiny, mini šaty inspirované vesmírnou tematikou, doplňky v metalických odstínech nebo plastové kabátky připomínající lékařské pláště chránící před přítomností virů.

Zábavnou show ozvláštňovala přítomnost dvou malých robotů, kteří byli vytvořeni týmem z Italského technologického institutu. Značka chtěla poukázat na úspěchy italských vědců v oblasti robotických technologií a umělé inteligence.

Dolce & Gabbana je italská módní značka, kterou založili roku 1985 módní návrháři Domenico Dolce a Stefano Gabbana. V roce 2018 návrháři čelili obvinění z rasismu. Řada čínských e-shopů stáhla ze svých webů zboží italského módního domu v reakci na sérii reklamních spotů této značky, kterou lidé na sociálních médiích označili za rasistickou. Od té doby se spousta celebrit od této značky distancovala.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků