Hlavní obsah
Janet Jacksonová Foto: Profimedia.cz

Janet Jacksonová uvede na trh vlastní podprsenku

„Spodní prádlo je mou vášní,“ oznámila zpěvačka Janet Jacksonová, když představovala vlastní komerční značku dámského prádýlka. Popová hvězda navrhla podprsenky, kalhotky, tanga a další doplňky ve spolupráci s oděvním designérem Brunem Schiavim. A linie dostala jméno Pleasure Principle podle Janetina hitu z roku 1987.

Janet Jacksonová Foto: Profimedia.cz
Janet Jacksonová uvede na trh vlastní podprsenku

„Přišli za mnou lidé s různými nápady, ale spodní prádlo je mou vášní. Stejně jako hudba a herectví, nedokázala bych to dělat, kdybych do toho ze sebe nedala sto procent. Vždycky nesnáším, když je spodní prádlo nepohodlné,“ uvedla Jacksonová značku svého prádla.

Do obchodů se podprsenky a kalhotky dostanou v listopadu letošního roku. V USA se budou prodávat v přepočtu za zhruba šest set korun.

Nový idiom „wardrobe malfunction“ neboli selhání šatníku

Zpěvačka se však v souvislosti se spodním prádlem proslavila především skandálem z roku 2004. Když o přestávce zápasu Super Bowl zpívala s Justinem Timberlakem, selhal jí kostým a Justin jí strhl kus oděvu na hrudníku a odhalil prso.

Incident dal vzniknout novému idiomu „wardrobe malfunction“ neboli selhání šatníku, který se letos stal oficiální součástí anglického slovníku.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Související články

Výběr článků