Svět vůní Giorgio Armani byl představen v honosném stylu. Luxusní prostředí hotelu Mandarin Oriental, Prague a jméno Giorgio Armani, které je symbolem smyslnosti, přilákalo spoustu celebrit ve společenských róbách. Všichni přítomní hosté se shodli, že parfém ARMANI code v sobě obsahuje cosi, co v nich zanechává pocit exkluzivity. Je to tajemná šifra svádění, vůně zrozená ze snu ...

Giorgio Armani se jednoho dne vzbudil a vzpomněl si na sen, který se mu té noci zdál. Viděl květinu a satén. Bylo to tajemné a zároveň velmi inspirující. Giorgio Armani neváhal a na základě této inspirace vytvořil šaty. Černé, smyslné, saténové, tajemné, svůdné. Co jsou ale šaty bez správné vůně? A tak se Giorgio Armani pustil do navrhování parfému, který by byl svůdný, květinový, exotický, ale především tajemný. Vznikl ARMANI code. ARMANI code je typický olofaktorickou výšivkou, květem pomerančovníku a květinovo-orientální vůní. Safírově modrý flakon, jako je půlnoc sama, ve tvaru ženských zad, v sobě ukrývá tajemství a kouzlo. Z počátku zazáří bigardský pomeranč a zázvor, svůdné srdce má na svědomí jasmín Sambac a smyslnou stopu zanechá santalové dřevo a med.

Giorgio Armani působí ve světě módního businessu od roku 1973, kdy v sobě ve svých 40 letech našel kromě talentu návrhářského i talent obchodní. Neváhal a založil si své autorské obchody. Vše začalo v Miláně a během posledních 33 let jeho styl oslovil snad každého na tomto světě.