Hlavní obsah

Ze zpěvačky návrhářkou. Rihanna uvedla na trh svoji módní značku

Novinky, lin

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Barbadoská zpěvačka Rihanna představila ve středu 22. května svou značku oblečení s názvem Fenty. Kolekce, které dominují oversized střihy a zvýrazněná ramena, je k dispozici od 25. května. Rihanna je také první ženou tmavé pleti, která je generální ředitelkou a kreativní designérkou značky, kterou sdružuje luxusní francouzský koncern LVMH, do kterého spadají například i Louis Vuitton, Dior, Givenchy a další.

Toto video už bohužel nemůžeme přehrávat z důvodu vypršení internetové licence

BEZ KOMENTÁŘE: Rihanna představila v Paříži novou módní značkuVideo: Reuters

 
Článek

Rihanna (vlastním jménem Robyn Rihanna Fenty), která proslula hity jako Umbrella, Diamonds či Rude Boy, oficiálně představila módní značku, která navazuje na její úspěšnou stejnojmennou značku kosmetiky.

První kolekce je plná retro střihů, kterým dominují výrazně vycpaná ramena a strukturované linie. Co se týče materiálů, převažuje denim a látky v neutrálních tónech.

Kolekce zahrnuje jak dámské, tak pánské kousky. Sama Rihanna své návrhy nosila ještě dříve, než proběhlo jejich oficiální představení. Na sociálních sítích pak sledovala, jaké mají ohlasy.

„Ženu, která nosí značku Fenty, nelze přesně popsat. Je mnohostranná, obléká se podle nálady, příležitosti a toho, jak se cítí. Myslím, že všechny ženy jsou náladové a nechtějí si nechat radit, co by měly nosit. Přesně to odráží moje značka a oblečení, které navrhuji,“ říká Rihanna pro agenturu Reuters.

Foto: Reuters

BEZ KOMENTÁŘE: Rihanna představila v Paříži novou módní značku

Spojení luxusního koncernu LVMH s novou Rihanninou značkou je pro francouzskou skupinu ojedinělý krok, který pramení ze stále rostoucí poptávky po spolupráci celebrit s luxusní módou u mladých spotřebitelů.

Značka Fenty bude v současnosti dostupná prostřednictvím krátkodobých pop-upů a webové stránky. Ceny produktů se budou pohybovat kolem patnácti tisíc korun za šaty, třinácti tisíc za boty a sedmi tisíc za bižuterii.

Může se vám hodit na Zboží.cz:

Reklama

Související články

Výběr článků

Načítám