Hlavní obsah

Dvě třetiny mužů nechávají nákup svého spodního prádla na ženách

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Manchester

Muži všeobecně neradi nakupují. A jinak nečiní ani při výběru a koupi svého spodního prádla. Přes šestašedesát procent mužů nechává vše na své partnerce či matce a zbytek mužů s nimi konzultují alespoň výběr.

Foto: Profimedia.cz

Spodní prádlo patří i mezi časté vánoční dárky.

Článek

„V posledních letech začal obchod s pánským spodním prádlem výrazně vzkvétat, naši prodavači nám říkají, že jsou to ale většinou ženy, které kupují pánské spodní prádlo. Svým synům, partnerům a manželům,“ tvrdí mluvčí britského obchodního řetězce Sainsbury’s, který průzkum provedl.

Zatímco muži dříve vsázeli na obyčejné šedé a nelichotivé spodní prádlo, dnes se nejlépe prodávají pohodlné boxerky s jemnými neviditelnými švy, v mnoha barevných odstínech a s výraznou gumou v pase.

„Ženy dnes svým mužům nakupují spodní prádlo v průměru pětkrát do roka a kupují pokaždé v průměru tři kusy tohoto prádla,“ dodává mluvčí společnosti Sainsbury’s.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám