Na sociálních sítích se video šíří velmi rychle a těší se obrovské oblibě i u celebrit. Nejedna matka nad videem uroní slzu. Firma poukázala na „jedinečné pouto“ mezi matkou a jejím potomkem. Ve videu je mnoho emocí. Od smíchu k slzám, dojetí a objímání a na konci videa, které doprovází neméně emotivní hudba, se objeví slogan: „Všechny ženy jsou jedinečné.“

Ale najdou se i tací, kteří video, jež jasně útočí na city, vehementně kritizují. Proč? Poukazují například na to, aby si lidé všimli, z kolika rozdílných úhlů je spot natočen, tedy pokud by si dítě nevybralo „tu správnou“ maminku, nebyl jistě problém video sestříhat tak, aby se vše nakonec v dobré obrátilo. Také kritizují to, že každá z žen má téměř rozdílný účes či jiné šperky.

Fanynky na sociálních sítích oslavují tento spot a kvitují, že nejde jen o obyčejnou reklamu, ale o „oslavu ženy a její rodiny“.

Nejde pominout fakt, že jde o velmi povedený reklamní tah a mnozí lidé pod videem komentují jeho zdařilost, a to nejen co se týče emotivní, ale i reklamní úrovně.