Hlavní obsah
Foto: Daily Mail

Šéfredaktor euroskeptického Daily Mailu čerpal milióny z evropských dotací

Šéfredaktor euroskepticky laděného britského deníku The Daily Mail podle amerického serveru Buzfeed v roce 2014 čerpal evropské dotace ve výši 59 534 liber (přibližně 2,04 miliónu korun) na lovecké panství ve Skotsku.

Foto: Daily Mail
Šéfredaktor euroskeptického Daily Mailu čerpal milióny z evropských dotací

Panství Langwell o rozloze více než osm hektarů ve Skotské vrchovině koupil novinář Paul Dacre s manželkou Kathleen v roce 2009 za 2,45 miliónu liber. Od té doby neustále žádal o unijní dotace.

Zmíněných 59 534 liber z fondu pro společnou zemědělskou politiku (CAP) zahrnovalo 3000 liber na „podporu turistických aktivit” na panství či 7000 liber pro „handicapované farmáře v této oblasti”.

Nejdéle působící šéfredaktor britského deníku také založil podnik na výrobu obnovitelné energie, když na své půdě ve Skotsku vybudoval hydroelektrárnu.

V roce, kdy dotaci dostal, vydělal Paul Dacre 2,4 miliónu liber. List Daily Mail vede od roku 1992 a je také šéfredaktorem listu Mail on Sunday. Díky tomu patří mezi nejlépe placené novináře v Británii.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků