Letadlo vysílalo elektronické vzkazy v noci z 18. na 19. května od 23:09 SELČ. První dva podle skenu záznamu, který list podle agentury Reuters uveřejnil, hlásily, že motory fungují správně. Třetí vzkaz přišel 26 minut po půlnoci a ukázal zvýšení teploty okna u druhého pilota. Letadlo vysílalo další signály ještě tři minuty, ohlásilo i kouř na toaletách a v kabině, pak zmizelo z radarů. [celá zpráva]

Na palubě airbusu při letu 804 bylo v době jeho pádu do Středozemního moře 66 lidí, všichni zahynuli. Po trupu, a hlavně po takzvaných černých skříňkách se záznamy o letu pátrá egyptská ponorka a francouzská hlídková loď a také plavidla a letadla z Británie, Kypru, ŘeckaSpojených států.

Šéf egyptských vyšetřovatelů v úterý popřel zprávy, že ohledání pozůstatků obětí čtvrteční havárie letadla ukazuje na výbuch na palubě. O výbuchu psala egyptská a francouzská média s odvoláním na nejmenované experty. [celá zpráva]

Nejasnosti kolem exploze na palubě

Egyptský forenzní expert Hišam Abdalhamíd řekl, že je příliš brzo na závěry. Další expert uvedl, že bylo posbíráno 23 pytlů lidských ostatků, přičemž žádný není větší než dlaň. Právě velikost ho vedla ke spekulacím o explozi, jenomže na ostatcích nebyly nalezeny žádné stopy výbušnin.

Expert  na rizika požáru na palubě John Cox uvedl pro agenturu Reuters, že počet hlášení je příliš malý na požár na palubě a dost jich může souviset právě s explozí. Hlavně není jasné, proč chybí hlášení o ukončení funkce autopilota a předání řízení do rukou pilotů.

O to více jsou potřeba záznamy černých skříněk, které se zatím nepodařilo nalézt. Egypt už v oblasti pádu nasadil robotickou ponorku a Francie tam poslala loď.